♥ with angels life's better ♥

ANIOLY, DEKORACJE WNETRZ, DODATKI, OZDOBY, TKANINY, REKODZIELO,, PIEKNE PRZEDMIOTY ANGELS, HANDMADE HOME DECORATION, INTERIOR DECORATION,ACCESSORIES, ORNAMENTS, FABRICS, PAINTING

Tuesday 22 January 2013

♥ Mala ♥








 Poduszeczki Kwiatuszki, 
ohhh! uwielbiam je...
Mozna je polozyc na lozeczku Ksiezniczki
lub
powiesic na scianie jako ozdoba....
Maja ok. 20-25cm srednicy,
3 szt. 150zl plus 35zl koszt wysylki
agaphcia@wp.pl

Niedostepne!
Ale beda jeszcze w innych kolorkach ...
 
 W planach mam jeszcze dopracowanie takich skrzydelek aniolkowych,
moga byc dla mamy albo corki...
Zastosowanie? ;)
Do robienia sobie fajnych zdjec ;)
do powieszenia na scianie, lozku, krzesle,
do zakladanie ich na plecy w razie ogromnej potrzeby poczucia sie dobrze.... 
Co powiecie na skrzydelka w komplecie z taka spodniczka?


26 comments:

  1. Cudnosci aniolkowe swietny pomysl skrzydelka i spodniczka <3

    ReplyDelete
  2. Anioł pięknie słodki, ulotny, erteryczny.
    Podusie fantastyczne :)).

    ReplyDelete
  3. uwielbiam!!!:))) ślicznie:)
    buziaki

    ReplyDelete
  4. Aniołek łazienkowy marzenie, a poduszki niesamowite, sa wyjątkowe!!!!
    Skrzydełka i spódniczkę z chęcią bym przygarneła bo kto nie lubi poczuć się małą dziewczynką!!! Buziaki

    ReplyDelete
  5. Cudności, widzę, że masz głowę pełną pomysłów!

    ReplyDelete
  6. świetne poduszki jeszcze takich nie widziałam, fantastyczne są :-)

    ReplyDelete
  7. Ślicznie :) Kwiatowe poduszeczki urocze :)

    ReplyDelete
  8. śliczne poduszeczki

    ReplyDelete
  9. Ja takie skrzydła nosiłabym nawet do pracy....
    A Mala jest cudowna! Żal by mi było zostawić ją w łazience :D

    ReplyDelete
  10. anielica cudna poduszeczki piekne wszystko co robisz jest boskie Pozdrawiam

    ReplyDelete
  11. o Matko! poduchy super juz mysle o zamowieniu :)
    Gocha (mle7)

    ReplyDelete
  12. Tak!!!! Już pisałam na FB, że tu tu i anielskie skrzydełka to idealny duet:)

    ReplyDelete
  13. Aniołek do łazienki jest cudny, tak przytulnie wygląda w poranniczku :) Genialne, pomysłowe poduchy !

    ReplyDelete
  14. Wspaniałe wszystkie różowości:)

    ReplyDelete
  15. Wszystko super, super;)jak zawsze u Ciebie;))))ściskam cieplutko

    ReplyDelete
  16. Witam. Jestem u Ciebie pierwszy raz. Przepraszam za śmiałość, widzę że to taka blogowa moda. Ale z pełnym szacunkiem podziwiam Twoje prace. Cudowności. Wspaniały talent Gratuluję...
    Mnie urzekły najbardziej breloczki z Tildowymi Aniołami. Dzieła sztuki.
    Gorąco zapraszam na mojego blog - blog.tildy.pl
    Ja dopiero zaczynam, ale mam nadzieję że dobrze się tam Poczujesz. Pozdrawiam Bernadeta...

    ReplyDelete
  17. Dziewczyny, bardzo bardzo dziekuje za fantystyczne komentarze... Widze, ze poduszki-kwiatuszki przyjma sie na dluzej, wiec na pewno powstana tez w innych wariantach kolorystyczny....

    ReplyDelete
  18. świetny pomysł, kwiatkowe poduchy wyglądają czadowo:)

    ReplyDelete