♥ with angels life's better ♥

ANIOLY, DEKORACJE WNETRZ, DODATKI, OZDOBY, TKANINY, REKODZIELO,, PIEKNE PRZEDMIOTY ANGELS, HANDMADE HOME DECORATION, INTERIOR DECORATION,ACCESSORIES, ORNAMENTS, FABRICS, PAINTING

Friday 29 June 2012

*♥* Holiday *♥*


7 lipca odbedzie sie Slub Madzi i Patryka, przesympatycznej pary, ktora poznalam dzieki Moim aniolom. Slub odbedzie sie w stylu .... Hawajski. Az mnie skreca, zeby zobaczyc jak to wszystko  bedzie wygladalo , ale mam obiecane zdjecia ,wiec jak tylko sie zgodza na mala publikacje (chociaz jednego) to tez Wam pokaze. 
 Powstal dla nich taki pamiatkowy Aniol Hawajski z data i dwa dodatkowe jako prezenty z podziekowaniami dla rodzicow.
Wszystkiego najlepszego Kochani na nowej drodze zycia, malo kiedy spotyka sie taka dobrana i kochajaca sie pare jak Wy.

( Madzia zlozyla zamowienie , a Patryk uzgadnial ze mna szczegoly hahahahahaha zreszta nie po raz pierwszy, bo kiedys juz robil dla Swojej Ukochanej niespodzianke w postaci Aniola)

Wzruszajacych zaslubin i  udanej imprezy ♥ Wam zycze ;)















I na koniec, musze napisac, ze bedzie mala przerwa.... nie wiem na jak dlugo....
Nie na takie wakacje w Polsce liczylam i sie przygotowywalam, bo niestety nie wszystkich zobacze tym razem, nie wszystkich usciskam. Niezaplanowane, nieprzemyslane i w ogole "od czapy" jak to sie mowi, ale mam nadzieje, ze dobrze mi  zrobi taki czas spedzony wspolnie z dlugo niewidziana rodzina ♥ Musze naladowac akumulatory, bo Tesknota robi swoje - szczegolnie po ostatnich wydarzeniach.

39 comments:

  1. Piękne aniołki, bedzą mieli niezapomniany upominek. Wypoczywaj i nabieraj sił :)

    ReplyDelete
  2. прелесть какая)))))))

    ReplyDelete
  3. cudne są wszystkie! a ten Hawajski Anioł radosny niesamowicie :)) odpocznij i wróć jak najszybciej! całusy wysyłam!!

    ReplyDelete
  4. O RETY JAKIE CUDA!
    Wypoczywaj Aniołku niech Ci rosną skrzydełka, i wracaj szybko :)))

    p.s. ja chcę takie ciuchy! tę spódnicę kwiatową, co ma tiulową halkę - O!

    ReplyDelete
  5. Ale ślicznotki :) A Hawajeczka jest idealna :)
    Życzę ciepłych i słonecznych wakacji :)

    ReplyDelete
  6. Hawajki cudne!! Brak słów na komplementy :) po porstu letnie i radosne!! Pozdrawiam, a Tobie srzydeł życzę, by do góry Cię podniosły!

    ReplyDelete
  7. Jak zwykle Anielice są CUDOWNE :) No to wypocznij i wróć do nas z naładowanymi bateriami ;) Wszystkiego Dobrego!

    ReplyDelete
  8. maravilloso ángel hawaiano.
    un beso. te esperamos.
    Alicia

    ReplyDelete
  9. Świetny pomysł Młodej Pary-to po pierwsze!!!
    Po drugie-jak zwykle-jesteś klasą samą dla siebie,bo wyszły BOSKO!!!!!!!!!!!!
    Po trzecie-fruń ,fruń i niech CI nadchodzący czas doda mocy w Twoje wyjątkowe skrzydełka!!!
    Aaaa i po czwarte-mam i tak nadzieję na małe te-te-te w wolnej chwili ;-)
    p.s.nawet przecież możemy się zdzwonić jak będziesz w PL !!!! ;-)

    Margolcia

    ReplyDelete
  10. swietny pomysl na prezent i niesamowita pamiatka z tą datą!! :) aniolki piekne - a ta Hawajska slicznotka.. ahh! az sie usmiech na usta pcha! :)

    ReplyDelete
  11. Parecen los angeles de Charli .Lindas

    ReplyDelete
  12. Piękne, a ten hawajski - super pomysł !

    ReplyDelete
  13. Fantastyczne,wspaniała pamiątka.

    ReplyDelete
  14. rewelacyjny pomysl
    wykonanie jak zawsze - chyle czola :)
    laduj laduj akumulatorki to moz ei ja na tym skorzystam :)
    nie dziwie Ci sie,ze potrzebujesz rodzinki i kontaktu z nia. ja za kilka dni zobacze mame w realu bo do nas przyjezdza (11mcy jej nie widzialam :() i az skacze ze szczescia. niby dorosly czlowiek a ciesze sie jak dziecko, wiec rozumiem w pelni :) buziaki

    ReplyDelete
  15. ładuj akumulatorki, ładuj... i Tęsknocie daj odetchnąć nieco...
    a potem wracaj z siłą na WSZYSTKO... paaaa!

    ReplyDelete
  16. у с таие тежные куклы полчаются! очень красивые!

    ReplyDelete
  17. Jakie śliczne! takie dopracowane w szczegółach i nowoczesne! Sama za sobą mam zmagania tildowe, tymbardziej doceniam ile pracy włożyłaś w ich wykonanie. wyszły bosko - jak to anioły. :-)

    ReplyDelete
  18. Amazing!!! I wish I have one of your angel at home :o)
    ♥♥♥ Love your angels ♥♥♥

    ReplyDelete
  19. Przepiękne!!! życzę wspaniałych i niezapomnianych wakacji :)

    ReplyDelete
  20. Świetny pomysł i genialne wykonanie! Udanego urlopu!

    ReplyDelete
  21. żucę jednak udanego urlopu- czasami taki spontan jest potrzebny i może wypaść dwa razy lepiej niż zaplanowany szczegółowo urlop. Tak wiec ładuj akumulatory i wracaj z nowymi siłami.

    ReplyDelete
  22. Preciosas!!!
    Happy holiday!
    Saludos, de tu nueva seguidora!

    ReplyDelete
  23. wow . sa genialne stasznie mi sie podobaja z daleka jak szmaciane lalki barbie wygladaja super jes ta w tych jeansach :)

    ReplyDelete
  24. Boskie jak zawsze, nie mogę się napatrzeć !!!!!!!!!!!!! Możesz mi coś zdradzić? ... Jak długo szyjesz jednego Anioła? Bo nie wiem, czy to ja jestem taka ciapa i tak długo mi to schodzi....

    ReplyDelete
  25. Piękne, takie kolorowe i letnie:)

    ReplyDelete
  26. śliczne i do tego w takich letnich ubrankach:)

    ReplyDelete
  27. Przepiękne:))Brak słów. Pozdrawiam serdecznie:))

    ReplyDelete
  28. Przecudne! I jakie kolorowe - akurat na lato! :)

    ReplyDelete
  29. Ale super je ubrałaś. Bardzo ładnie się prezentują :)

    ReplyDelete
  30. Cudne :) Życzę udanego wypoczynku wśród bliskich, Pozdrawiam :)

    ReplyDelete
  31. Sliczne!
    Udanego urlopu... wypoczywaj i laduj akumulatory.
    Pozdrowienia z manchesteru

    ReplyDelete
  32. Chodzę po blogu i chodzę i napatrzeć się nie mogę. Ja czasami też coś uszyję, ale lale są jeszcze po za moim zasięgiem :) Szczególnie urzekły mnie (!) ubranka i buty. Mistrzostwo. Gratuluję, życzę powodzenia i udanego relaksu.
    Pozdrawiam.

    ReplyDelete
  33. jakimś cudem trafiłam tu dziś po raz pierwszy i muszę przyznać, że twoje lalki są przepiękne! każda inna i co jedna to wspanialsza. Podziwiam za pomysłowość i oczywiście umiejętność szycia. Masz niesamowity talent!

    ReplyDelete
  34. Anioły cudowne :) Mam nadzieję że zdołałaś naładować akumulatory bo wakacje się kończą a my z niecierpliwością czekamy na nowe piękne prace :) Pozdrawiam serdecznie :)

    ReplyDelete
  35. Przez przypadek trafiłam na ten blog. Ojaaaaaaa jak tu fajnie! Twoje prace są przepiękne a te aniołki mają w sobie coś uroczego! Czekam na kolejne prace - masz wspaniały talent!

    pozdrawiam
    http://baaidu.blogspot.com/

    ReplyDelete