♥ with angels life's better ♥

ANIOLY, DEKORACJE WNETRZ, DODATKI, OZDOBY, TKANINY, REKODZIELO,, PIEKNE PRZEDMIOTY ANGELS, HANDMADE HOME DECORATION, INTERIOR DECORATION,ACCESSORIES, ORNAMENTS, FABRICS, PAINTING

Wednesday 30 November 2011

♥♥ i umowa !



 I a propos tej umowy! Strasznie Wam dziekuje Kochane za komentarze, za zaproszenia do odwiedzin Waszych blogow, za cala Wasza sympatie. Odwiedzam Was, zawsze chce poznac osobe, ktora tu do mnie przychodzi. Chcialam tylko przeprosc za to, ze tak rzadko zostawiam jakis komentarz, ze nie pisze jak bardzo ja podziwiam Wasze cuda. A podziwiam, na prawde ♥.Wiem, ze usprawiedliwienie ze ma sie malo czasu nie jest tu zbytnio na miejscu, chociaz to glowny powod, a czasem po prostu nie chce sie wypasc zbyt banalnie itp.... Czy mozemy sie umowic na symboliczne zostawianie sladow np. ♥ (przytrzymac Alt i wcisnac prawa 3 PgDn) na znak " bylam tu Kochana, podziwialam! swietna robota..." ? Co Wy na to? Moim zdaniem to ma sens kiedy chce sie pokazac komus, ze sie bylo chociaz na chwile ;) ....


i jeszcze slodka niespodzianka, za ktora dziekuje jak nie wiem ♥ :

margolcia82 pisze...
Brak mi słów na te cudności, piękne w swojej anielskości, ich wspaniałość, szyk i gracja, oj Agata-Twoja racja, że swój talent prezentujesz, każdą z nas nim ujmujesz! Tak mnie cieszą te cudności, każda mile oko pieści, Szyj,ubieraj i stylizuj, potem szybko je pokazuj, Są to laski wręcz bombowe, super,extra odjazdowe ;-) pozdrowienia z B-szczy!


12 comments:

  1. Twoje lalki sa na prawde zachwycajace!! Rozumiem brak czasu na zostawianie komentarzy i odpowiedz na wiekszosc z nich :) lepiej ten czas poswiecic na tworzenie czegos nowego :))

    ReplyDelete
  2. да куколки обалденные!!!!!!! каждый раз восхищаюсь

    ReplyDelete
  3. Your jackets are always great.
    Geneviève

    ReplyDelete
  4. Według mnie szyjesz po prostu przecudne te anioły. Marzę, ,żeby takiego przytulić :)
    Ale jak na razie sama próbuję coś szyć, ze szmatek jakie znajdę w domu :)
    Pozdrawiam!

    ReplyDelete
  5. Piękne, piękne, cudowne dziewczyny anieliny, są coraz piękniejsze... Pozdrawiam;)
    http://ewuva.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. Zaglądam tu często i wciąż się zachwycam...nie zawsze pozostawiam komentarz...pozdrawiam serdecznie:)Ania

    ReplyDelete
  7. Wierszyk mega fajny i zupełnie na miejscu.Fantastyczne są Twoje anioły,kopalnia inspiracji.
    Pozdrawiam.Ania

    ReplyDelete

  8. eh, nie potrafię pisać tak jak w komentarzu który prezentujesz. Zaglądam tutaj często i padam z zachwytu za każdym razem.
    Będzie mi bardzo miło jeśli (będziesz miała chwilę) i mnie odwiedzisz i zostawisz chociaż taki mały umowny znak.
    Pozdrawiam.

    ReplyDelete
  9. ♥ Ha!! udało się :))), uwielbiam te Twoje biodrzaste panny, są wyjątkowo urodziwe ;)))
    buziaki!!

    ReplyDelete

  10. Oglądam i podziwiam za każdym razem. A akcję z umownym znakiem powinno się rozpropagować wsród blogowiczek bo to świetny pomysł. Ja też nie zawsze mam czas lub natchnienie do pisania komentarza a tak można fajnie pozostawić po sobie znak sympatii :)

    ReplyDelete
  11. ♥♥♥ :)

    PS.Musiałam sprawdzić, super sprawa :) Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)
    Choć dziwnie będzie mieć np. 30 komentarzy ktore wyglądają tak :D

    ReplyDelete