♥ with angels life's better ♥

ANIOLY, DEKORACJE WNETRZ, DODATKI, OZDOBY, TKANINY, REKODZIELO,, PIEKNE PRZEDMIOTY ANGELS, HANDMADE HOME DECORATION, INTERIOR DECORATION,ACCESSORIES, ORNAMENTS, FABRICS, PAINTING

Saturday 4 December 2010

w zlocie i bieli

Tak mnie tez troszke dopadly juz klimaty swiateczne.. Ale znow jakos tak inaczej bo moje kobitki na swieta sa w kolorach sniegu i zlota.
A poniewaz dosc dlugo nie pisalam troszke sie uzbieralo... moze nie do pisania ale do pokazania owszem. Dlatego ogladajcie, zapraszam...
Kilka dni temu szczesliwa, zrobilam sesje zdjeciowa moim Kobitkom, taaaaaaa super wyszla tylko czegos mi brakowalo....



A tu aniolki dla milosnikow rozyczek i kropeczek... Mysle, ze tez sa takie troche w zimowych klimatach mimo wszystko...






Zrobilam tez na zamowienie "Cappuccinko". Ale poniewaz podobnych robilam juz kilka wiec sweterek  jest inny niz oryginalny, ale spodobal sie z czego bardzo sie ciesze. Aniolek polecial az do Kanady. Serdecznie pozdrawiam pania Jole Rytter i koniecznie zobaczcie czym pani Rytter sie zajmuje:  http://www.rebornbabygirlboydoll.webs.com/.

 I drugie zamowienie dla mojej znajomej Joanny... I tu nie wiem czy aniol sie spodobal bo sie jeszcze nie skontaktowalam z nowa wlascicielka. Tez zostala uszyta na podstawie poprzednicy- "Golebia"...


Na razie tyle, wiem ze sie nie opisalam i nie popisalam, ale taki okres jakis zimowy nadszedl, melancholia, rozmyslania o sensie, itp. i maszyna znow plata figle i wszystko jakies takie przeciwko mnie. A dzien dzisiejszy zapisze w "Moim Pamietniku Dni Zlosliwych". Ale nie bede sie nad soba rozczulac, powinnam sie przyzwyczaic - oto cala JA przeciez.

I jeszcze chcialam podziekowac angeli za wyroznienie... Super - strasznie sie ciesze,bo to bardzo milo dostac sobie wyroznienie od kogos zdolnego... Dzieki, dzieki, dzieki, dziekiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii....


Wyroznienie przekaze pozniej...


20 comments:

  1. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  2. Przecudnej urody zimowe aniołki!

    ReplyDelete
  3. Jakie cudne, cudne, cudne... Mogłabym patrzyć na nie cały dzień. Właśnie zakupiłam u Ciebie na ebay-u jedną ślicznotkę i już nie mogę się doczekać kiedy do mnie dotrze. Pozdrawiam.

    ReplyDelete
  4. śliczne!, żeby było inaczej niż u poprzedniczek :)

    ReplyDelete
  5. Ależ sielsko-anielsko się zrobiło!!! Każde zdjęcie powiększyłam, żeby się z bliska ponatychać! Może zanudzam, ale po raz kolejny napiszę - CUDNE! Szczególnie te w "grubaśnym" sweterku ze złoconym kołnierzykiem... :)

    ReplyDelete
  6. Normalnie zazdroszczę takiego talentu, patrzę, patrzę i napatrzeć się nie mogę!!!!
    Urocze, piękne, niesamowite... brak słów!!!
    Takie małe patronki swoich przyszłych domów...

    ReplyDelete
  7. Takie jak żywe te anioły;)

    ReplyDelete
  8. pięknie świąteczne i niesamowicie urocze :)

    ReplyDelete
  9. Podziwiam i wykonanie, i dobór materiałków, i dobór detali. Wszystko idealnie zgrane i nie wiadomo, która anielinka ładniejsza, bo wszystkie są cudne :)

    ReplyDelete
  10. Prawie jak na wyborach mis świata, wszystkie ładne. Czy możesz wysłać mi twój adres bo chciałam wysłać świąteczną niespodzianką w zamian za anioła. Wyślę maila.Pozdrawiam

    ReplyDelete
  11. Przepiekne, wszystkie sa cudowne. Ta pierwsza ma fantastyczny kolnierzyk futerkowy z zlotymi koralikami. Super!!!

    ReplyDelete
  12. WSPANIAŁE !!! Cudnie dobrane kolorystycznie !!!
    Moi faworyci to Ci w pastelach, ale w szarościach i brązach też im do twarzy !!! Brawo !!!
    Pozdrawiam cieplutko.

    ReplyDelete
  13. Właśnie dotarła paczuszka i co?.... zakochałam się w Twoich aniołach. Nie mogę się nadziwić jak pięknie to robisz. Z pewnością zakupię u Ciebie jeszcze nie jedną ślicznotkę. Zamówienie złożę w styczniu. Pozdrawiam serdecznie.

    ReplyDelete
  14. Prześliczne a te ich stroje....anielskie :-)
    Pozdrawiam.
    http://ankarcraft.blogspot.com/

    ReplyDelete
  15. Agatko! Mam nadzieje, ze tym razem uda mi sie dodac komentarz ;0) dziekuje za golebia! Siedzi u nas w salonie przy swiecach i czeka na nastepne anielice ;0) dziekuje za szybki kontakt i szybkie robotki ;0) jestes kochana!
    pozdrawiam i do uslyszenia...
    Asia

    ReplyDelete
  16. Świetne są te aniołki!!!
    Pozdrawiam :)))

    ReplyDelete
  17. Dziekuje bardzo za odwiedziny i jak odwiedzilam Ciebie w te swieta..
    Twoje aniolki sä przepiekne i czy moge zlozyc zamöwienie????
    Choc juz prawie po swietach to bardzo chetnie zrobie sobie prezent!!!!
    MIlego dnia zycze .
    Jak wygläda zamöwienie?moge sobie wybrac wzör czy masz okreslone wzory?

    ReplyDelete