♥ with angels life's better ♥

ANIOLY, DEKORACJE WNETRZ, DODATKI, OZDOBY, TKANINY, REKODZIELO,, PIEKNE PRZEDMIOTY ANGELS, HANDMADE HOME DECORATION, INTERIOR DECORATION,ACCESSORIES, ORNAMENTS, FABRICS, PAINTING

Wednesday 15 December 2010

wyniki candy

Uwaga losowanie!!!



Tez postanowilam skorzystac z pomocy generatora.... (Nie wspomne ile razy potwierdzily sie mity o blondynkach przy tym "korzystaniu")....
Tylu chetnych to ja sie nie spodziewalam, no przeszlo to moje najsmielsze oczekiwania.... W kazdym razie wiem, ze ta slodka kobitka trafi w dobre rece i to mnie strasznie cieszy.... A oto w wylosowany numer :




A jest to:
Wojownicza Wiewióra pisze...
Uwielbiam Anioły szczególnie takie świąteczne. Może będę miała szczęście??? pozdrawiam i w kolejce się ustawiam.


Gratuluje serdecznie i prosze o kontakt....


A ja przy oakzji pokaze kilka zdjec tych zamowieniowych i lece dalej bo to nie koniec mojej pracy przed swietami .....
Dwie pierwsze na pewno poznajecie bo juz je szylam : "Ania" i "Jesienna"

 "Ania" byla szyta na zamowienie, jednak nowej wlascicielce cos wypadlo i "Ania"  jest do wziecia - jesli jest ktos chetny....


A "Jesienna" bedzie miala bardzo fajny cieply dom... Wiec o nia sie nie martwie w ogole....


I jeszcze dwie na extra specjalne zamowienie, ale szczegolow poki co nie pisze... Czekam tylko na wiesci czy niespodzianka sie udala, no i na zdjecia z nowego domku...





To tyle na dzis... Jeszcze pare zamowien i juz bede miec swieta hahahaha.... A swieta beda nalezaly tylko do mojej coreczki slodziutkiej, ktora tak dzielnie znosi to " istne szalenstwo"....
Gratuluje zwyciezczyni tak rozchwytywanego "Candy" i dziekuje wszystkim bioracym udzial w zabawie....
Dla pocieszenia dodam, ze juz niedlugo znow przygotuje niespodzianke i moze tym razem jakas "zgrabnule".....
P.S.
A jednak cos mi nie wyszlo z tym generatorem, przepraszam.... W kazdym razie byl to numer 72....

25 comments:

  1. :(:(:(
    gratuluję zwyciężczyni :) i zazdroszczę

    ReplyDelete
  2. Oj Ania piękna, zatroszczyłabym się z chęcią ale na razie brak środków... chyba że jakaś wymianka??

    a zwyciężczyni gratuluję i zazdroszczę :)

    ReplyDelete
  3. Gratuluję farciarze !!!
    Sama z niecierpliwością będę czekała na następne Candy !!!
    Pozdrawiam Aga

    ReplyDelete
  4. AAAAj taka Anielica przeszła mi koło nosa :( Gratuluję i dziękuję za super zabawę. Pozdrawiam Magda

    ReplyDelete
  5. Gratuluję !
    Szkoda, że Anielica nie dotrzyma mi towarzystwa. Dziękuję za zabawę i pozdrawiam :)

    ReplyDelete
  6. Gratuluję szczęściarze!
    Popatrzę jeszcze chwilę na twoje ślicznotki i pędzę szyć moje z "grubsza ciosane" anielinki.
    Pozdrawiam :)

    ReplyDelete
  7. Gratuluje zwyciężczyni :) I przyznam że Ania - moja imienniczka mnie kusi i kusi. Aj wstępnie zaklepię jeśli można i już piszę maila z pytaniami o cenę :) To może być miły prezent dla mnie samej pod choinkę :)

    ReplyDelete
  8. O mamo!!!! nie mogę uwierzyć!!! ależ się cieszę :) :) :) dziękuję bardzo :)

    ReplyDelete
  9. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  10. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  11. Ania jest piekna! Czy jest jeszcze do wziecia? Jesli tak to prosze o maila z cena na cranberry.crafts@gmail.com
    Dziekuje!

    ReplyDelete
  12. Gratuluję Szczęściarze! :)
    Bardzo podoba mi się ta różana, jest piękna!
    A ja czekam na swoje Anielinki,może dojdą do Świąt.
    Pozdrowienia od różanego...

    ReplyDelete
  13. Trafiłam tu przypadkiem i jeśli pozwolisz- zostanę. Zachwyciły mnie wszystkie Twoje anioły.Twój blog będzie dla mnie inspiracją.

    ReplyDelete
  14. Śliczna ta z leginsami w biało-różowe prążki! Te Twoje lale są lepsze od barbie! Po stokroć! Szkoda, że jednej nie wygrałam... :( To musi być frajda tak je ubierać, stylizować, czesać.
    Pozdrawiam cieplutko, El clavel

    ReplyDelete
  15. Gratulacje dla szczęściary. Anioły są takie cudne, że mam nadzieję na kolejne candy, może kiedyś mnie też się poszczęści :)

    ReplyDelete
  16. Gratuluje zwyciężczyni:) Agatko wysłałam Ci maile z zapytaniami- czy je w ogóle dostałaś- bo nic nie odpisujesz:(( pozdrawiam serdecznie

    ReplyDelete
  17. Gratuluję Wiewióra!! A Tobie dziękuję za cudowne candy
    pozdrowienia
    aga

    ReplyDelete
  18. Gratulacje dla zwyciężczyni jesteś szczęściarą.
    ps
    Anielice piękne ,bajeczne jak zwykle zresztą

    ReplyDelete
  19. wielkie gratulacje dla zwyciężczyni! cudne te Twoje aniołki, moze kiedyś jeden z nich zmaieszka ze mną :) cieplutko pozdrawiam

    ReplyDelete
  20. Dziękuję wszystkim za gratulacje :) pozdrawiam śnieżnie :)

    ReplyDelete
  21. Nie wygrałam...ale i tak jestem zachwycona Twoimi pracami i będę odwiedzać Twojego bloga, może kiedyś znów wezmę udział w Candy:)
    Pozdrawiam

    ReplyDelete
  22. Gratulacje dla szczęściary, cudne są Twoje anioly...ach...

    ReplyDelete
  23. Przepiękne anieliczki, szkoda, że się spóźniłam... ogonek kolejkowy był niezły ;-)
    Pozdrawiam i gratuluję zwyciężczyni serdecznie.

    ReplyDelete
  24. Ale zazdroszczę....choć jedną Twoją piękność już mam w domku:)
    Pozdrawiam cieputko

    ReplyDelete